Thursday, February 24, 2011

9 rupanye!!!!

pagi tadi awal2 dah aku bangun sbb nak pegi jab imigresen utk uruskan pasal hal2 berkaitan ngan pasport antarabangsat nih...sampai kat wisma rampai (satu bangunan bau kencing) dekat wangsa maju aku pun parking keta aku kat tingkat bawah lalu terus bergerak menuju ke tempat yang sepatutnya sambil bersiulkan lagu tema gerak khas...sampai kat pintu pejabat yg dituju, macam sial ada signboard sistem offline kat luar, takpa aku tabahkan diri aku utk mamacakkan kaki aku depan pejabat itu dan kemungkinan besar berkat ketabahan aku serta kewarakan aku dalam soal2 agama, pintu tersebut dibuka dengan jayanya..lalu masuklah aku dengan sekumpulan lembu dan kambing gila yang berebut2 berbaris utk mendapatkan no giliran...aku dengabn konfidennya berbaris menunggu giliran aku untuk mengambil nombor..lalu giliran aku pun..oops, sebelum bab giliran aku tiba nih aku dah terpandang pada si dia ni yang akan menjadi badan blog pada ari ni, sungguh cantik, ayu, menawan dan seksi memang cuns tohai la katakan....berbalik kpd no giliran aku setelah sampai ke tempat amik nombor tuh aku diberitahu bahawa borang aku aku pandai2 print out dari internet semalam tak laku ropenyee sbb kena dalam satu mukasurat depan belakang, so tak dapat no giliran la aku sbb borang tak ikut spek, so akak tu pun bagila aku satu lagi borang suruh isi lengkap lepas tu kena beratur balik...dapat nombor giliran (1041) aku pun proceed la untuk duduk sementara menunggu nombor aku dipanggil oleh cik QMS (queue management system) tu...sekali lagi aku terpandang kat wajah yang sungguh cuns itu, sekarang dia dah duduk, lepas tuh nampak pulak lurah pungkuk dia, sah memang boleh makan ni (aku terpikir dalam kepala otak aku la walaupun no chance in hell), lepas tuh aku tengok cara dia alih2 kan rambut dia, di dalam hatiku mula berputik sedikit kesangsian tapi aku teruskan juga pemburuan aku sebab dia dah duduk selang dua kerusi depan aku plak tuh...lama jugak aku tenung2 muka ngan badan dia, sampai at one point aku rasa dia dah perasan yang ada satu mat black tgh ushar dia , dah mulalah dia menunjukkan sedikit kegedikkan dari masa ke semasa....segala persoalan aku telah terjawab tanpa kesangsian lagi setelah aku melihat cara dia berjalan menuju ke arah kaunter selepas nombornya dipanggil, lebig perempuan dari perempuan tulen......lain kali cek betul2 kalau tidak you may end up main pedang ataupun sapu ubat kuning kat lubang bontot!!!!


gambar2 ni hanyalah sebagai hiasan sahaja, takde kena mengena dgn yang dh idup ataupun yg dah mati so jangan memandai2 nak saman2 yek!!!!

No comments: